Змінюючи дійсність

Іноді для того, щоб робити правильні речі, необхідно приймати непрості рішення. Наприклад, йти іншим шляхом або відкрито виступати проти деяких речей, які ми вважаємо поганими. Це непросто, але ж робити щось важливе часто буває нелегко

.

ЛІДЕР В ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕКИ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ВІКУ

Ми переконані, що дитина в будь-якому віці - 9 місяців або 9 років - заслуговує найкращого захисту з можливих. Ми також вважаємо, що звичайні подушки-бустери для дітей старшого віку недостатньо безпечні, оскільки вони не забезпечують захист при бічних зіткненнях і захист голови. Останні незалежні дослідження, проведені такими організаціями, як Which ?, підтверджують нашу думку. Тому ми не будемо продавати звичайні подушки-бустери. І тому ми винайшли KID - інноваційну лінійку крісел з високою спинкою. Ці високоякісні крісла виготовляються в Німеччині та оснащені удосконаленою системою бічного захисту і захисту голови. А флагман лінійки KIDFIX XP SICT стало першим кріслом групи 2/3, яке отримало оцінку «Дуже добре» в рейтингу безпеки. * І саме тому ми проводимо кампанію, спрямовану на внесення змін в законодавство, щоб випробування захисту крісел групи 2/3 проводилися під усіма кутами можливого зіткнення. * Stiftung Warentest і ADAC Motorwelt, 11/2013, при використанні з системою ISOFIX.


 

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО НАШУ СЕРІЮ KID

МИ ТВЕРДО ПЕРЕКОНАНІ У НЕОБХІДНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ 5-ТОЧКОВИХ РЕМЕНІВ БЕЗПЕКИ

Завдяки своєму майже 50-річному досвіду та інноваціях в області тестувань, ми до найдрібніших деталей знаємо, що відбувається при різних видах зіткнень. Завдяки цьому ми встановили, що 5-точковий ремінь безпеки істотно зменшує сили, які впливають на дитину в момент зіткнення, розподіляючи їх між 5 окремими точками контакту з кріслом. Ми також вважаємо, що це найкращий спосіб запобігти викидання дитини з крісла - таким чином, дитина залишається під захистом конструкції крісла при лобових зіткненнях зі зміщенням і перекиданні, при яких виникає великий ризик викидання. Ми переконані, що столики-бампери - найбільш поширена альтернатива 5-точковим ременів безпеки - просто не здатні забезпечити такий же високий рівень захисту. Тому ми і надалі плануємо прикладати зусилля і вкладати кошти в проведення комплексних робіт з проектування і конструювання 5-точкових ременів безпеки. І тому це єдиний тип утримуючих пристроїв, які ми використовуємо у всіх наших автомобільних кріслах груп 0 + / 1, 1 і 1/2. В даний час ми активно шукаємо шляхи для інтеграції розширеної системи 5-точкового ременя безпеки в крісла групи 2 і пропонуємо крісла групи 1/2/3.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО 5-ТОЧКОВІ РЕМЕНІ БЕЗПЕКИ

 


 

 

БЕЗПЕКА – ЦЕ ПРОСТО

Як експерти в сфері безпеки, ми розуміємо всі ризики, пов'язані з неправильною установкою автомобільних крісел або неправильною фіксацією ременів безпеки. Як батьки, ми розуміємо реальність сімейного життя - і знаємо, що не кожен день все йде за планом.

Саме цим пояснюється вибір нашої місії: спрощувати безпеку. Постійно генеровані нами інновації покликані спростити для батьків організацію безпеки дітей під час поїздки.

В першу чергу це ISOFIX - система, створена нами спільно з концерном Volkswagen, яка допомогла вирішити проблему неправильної установки 70% автомобільних крісел, що фіксуються ременем безпеки. Вона до цих пір залишається стандартом безпечної установки автокрісел в Європі, проте ми вже розширили потенціал нашого революційного винаходу за рахунок нових технологій ISOFIT і ISOFIX +.

Або наші інноваційні технології натягу ременів безпеки - система активного донатягу, яка забезпечує контроль і регулювання натягу ременя безпеки під час кожної поїздки, а також система світлової індикації, яка допомагає батькам забезпечувати оптимальний натяг ременя безпеки.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО НАШУ СЕРІЮ KING II

 

Наші унікальні направляючі ременів для автомобільних крісел групи 2/3, створені тому, що ми розуміємо, наскільки важливо дати можливість дітям старшого віку самостійно пристібатися за допомогою ременя безпеки автомобіля. Як показали останні дослідження, * дуже багато дітей самі пристібаються ременем безпеки, причому часто роблять це неправильно. Тому ми змінили конструкцію своїх крісел, зробивши направляючі ременів настільки простими та зручними у використанні, що тепер діти старшого віку можуть пристібатися самостійно **.

*Дослідження Irish Misuse Study, 2011, Road Safety Authority

**Водій завжди повинен переконатися в тому, що всі пасажири-діти надійно пристебнуті.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО НАШУ СЕРІЮ KID

img
ЛІДЕР В ТЕХНОЛОГІЯХ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ДІТЕЙ БІЛЬШ СТАРШОГО ВІКУ ОБЛИЧЧЯМ ПРОТИ НАПРЯМКУ РУХУ

Ось уже понад 20 років ми є новаторами і лідерами в сфері технологій для безпечного перевезення дітей обличчям проти напрямку руху. Тому сьогодні наш широкий асортимент крісел з можливістю установки проти напрямку руху забезпечує не тільки високий рівень захисту, але і відмінну універсальність. Лобові зіткнення - це найбільш поширений вид дорожньо-транспортних пригод *. А, як було доведено, автомобільні крісла, встановлені проти напрямку руху, забезпечують найкращий захист при лобовому зіткненні. Уряд Швеції рекомендує перевозити дітей обличчям проти напрямку руху до 6 років або 25 кг. І ми з цим згодні. Але ми також розуміємо, що всі сім'ї ведуть різний спосіб життя і мають різні потреби. Тому асортимент нашої продукції сформовано так, щоб якомога більше дітей, максимально довго можна було б перевозити обличчям проти напрямку руху. Ми пишаємося тим, що наш асортимент відповідної продукції не тільки один з найширших в Європі, але і один з найсучасніших. Всього 9 автомобільних крісел пройшли строгий тест PLUS TEST, що оцінює рівень захисту голови і шиї при лобових зіткненнях. І три з них створили саме ми. Крісло MAX-FIX II схвалено Plus Test для дітей до 18 кг. А крісла HI-WAY II і MAX-WAY схвалені Plus Test для дітей до 25 кг. Жоден інший бренд не може похвалитися подібними успіхами. * Casimir «Child Car Passenger Fatalities - European Figures and In-Depth Study»; Alan Kirk; Університет Лафборо, Великобританія; Конференція: «Захист дітей в автомобілях», Мюнхен, 2011 року.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПЕРЕЕЗЕННЯ ДІТЕЙ ОБЛИЧЧЯМ ПРОТИ НАПРЯМКУ РУХУ ДО БІЛЬШ СТАРШОГО ВІКУ